#9
autor: KrzychuEJ2 » czw 21 maja 2015, 00:00:21
Wielkie dzięki za odpowiedzi
Do najgrubszego z tyłu wystarczy jakiś fake ASR, czy musi to być jakoś profi wzmocnione?
Ja w takim razie póki co odpuszczam, jak zrobię wszystko inne i zostanie jeszcze troszkę pęgi to się będę bawił. Po pro kicie zauważyłem, że autko mniej nerwowo reaguje na nierówności drogi, jest bardziej przewidywalne, po rozpórce na przednie kielichy przestało być miękkie jak opel astra, po strongflex' ie na dole stało się jeszcze troszkę sztywniejsze i mam spokój ze stukami na zawsze no i chciałem właśnie, żeby po tylnym stabie nie płużyło na zakrętach i prowadziło się bardziej jak gokart. Wkrótce wleci jeszcze rozpórka na tył więc pewnie będzie jeszcze troszkę lepiej, no i mam jeszcze chrapkę na jakąś szperę, mam nadzieję, że będzie dobrze.
Wielkie dzięki za odpowiedzi :) Do najgrubszego z tyłu wystarczy jakiś fake ASR, czy musi to być jakoś profi wzmocnione?
Ja w takim razie póki co odpuszczam, jak zrobię wszystko inne i zostanie jeszcze troszkę pęgi to się będę bawił. Po pro kicie zauważyłem, że autko mniej nerwowo reaguje na nierówności drogi, jest bardziej przewidywalne, po rozpórce na przednie kielichy przestało być miękkie jak opel astra, po strongflex' ie na dole stało się jeszcze troszkę sztywniejsze i mam spokój ze stukami na zawsze no i chciałem właśnie, żeby po tylnym stabie nie płużyło na zakrętach i prowadziło się bardziej jak gokart. Wkrótce wleci jeszcze rozpórka na tył więc pewnie będzie jeszcze troszkę lepiej, no i mam jeszcze chrapkę na jakąś szperę, mam nadzieję, że będzie dobrze. :D