Kierownica mimo wspomagania cieżko chodzi

Odpowiedz


To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.

BBCode włączony
[Img] włączony
[URL] włączony
Emotikony włączone

Przegląd tematu
   

Rozwiń widok Przegląd tematu: Kierownica mimo wspomagania cieżko chodzi

#11

autor: reaktor » pn 24 lut 2014, 23:45:03

K23 pisze:
reaktor pisze:moze pompa juz siada
Może nie spamuj, bo pisanie w dziale sprzedam nie zależy od ilości postów. ;)
sprzedałem juz dawno co miałem :D

w poprzednim civicu miałem juz dojechana pompe i wspomaganie ledwo działało

wymiana pompy pomogła nie widze innej opcji to dosyc prosty układ

nawet mocno cieknąca maglownica nie ma na to wpływu czy zalanie jej "motodkotorem"

#10

autor: Hakier » wt 18 lut 2014, 22:19:43

6tomek7 pisze:Moze zapowietrzyl sie ukl. od wspomagania.
odpowietrzenie układu wspomagania polega na dolaniu płynu i skręceniu maksymalnie kierownicą w jedną a potem w drugą, oczywiście na odpalonym silniku.

ja bym podniósł auto oraz ewentualnie odkręcił koła, po czym wsadził kogoś za kierownicę żeby pokręcił a ja bym patrzył czy wszystko jest ok.

#9

autor: 6tomek7 » wt 18 lut 2014, 21:08:15

Moze zapowietrzyl sie ukl. od wspomagania. Nie masz np. tak ze raz Ci mocniej dziala wspomaganie a raz slabiej?

#8

autor: K23 » pt 14 lut 2014, 13:45:37

reaktor pisze:moze pompa juz siada
Może nie spamuj, bo pisanie w dziale sprzedam nie zależy od ilości postów. ;)

#7

autor: reaktor » pt 14 lut 2014, 10:13:56

moze pompa juz siada

#6

autor: Grzybohun » śr 12 lut 2014, 20:47:30

to może same drążki jakoś się zepsuły? syf itp.

#5

autor: Electrolit » śr 12 lut 2014, 13:52:46

No tak czym szybciej się jedzie tym mniejszy skręt wystarcza, ale wydaje mi się dość ciężko.

Nie patrzyłem na podniesionych obu kołach jak się kręci.

Sworznie były wymieniane na przegląd wraz z tulejami i końcówką drążka.
Pożałowałem te 35 zł na kawałek gumy - tej osłaniającej drążek.

#4

autor: Laskosz » wt 11 lut 2014, 21:48:41

ClubX pisze:Diagnozowałem też sterowność na włączonym silniku i wyłączonym, w miejscu na włączonym jest jakaś różnica, a jak się już jedzie i wyłączy silnik to nie ma różnicy.
bo jak auto jedzie to się lekko koła skręcają.
A jak podniesiesz auto na podnośniku to w rękach ciężko jest koło skręcić ? może masz sworznie zapieczone

#3

autor: Electrolit » wt 11 lut 2014, 21:19:49

Płyn w zbiorniczku jest, od zawsze zwracałem na to uwagę..
Oprócz oleju przez filtr to mi nic nigdy nie ciekło...

Mam nadzieję że nie będę musiał wymieniać maglownicy.

#2

autor: Grzybohun » pn 10 lut 2014, 20:37:55

Jeżeli w ogole masz jeszcze płyn... jak poziom? Jak maglownica? W najgorszym wypadku masz magiel nieszczelny, w najlepszym wężyk do wymiany ;)

Kierownica mimo wspomagania cieżko chodzi

#1

autor: Electrolit » pn 10 lut 2014, 20:08:57

Ostatnio wgłębiłem się w kierowniczy temat mojego civiczka i doszedłem do tego że kierownica ciężko chodzi..
Początkowo myślałem że to przez koła 15", opony 195/50, ale ostatnio zmieniłem na zimówki 13" 165/80 - więc węższe i właściwie nie ma różnicy.
Diagnozowałem też sterowność na włączonym silniku i wyłączonym, w miejscu na włączonym jest jakaś różnica, a jak się już jedzie i wyłączy silnik to nie ma różnicy.
Przejechałem się kuzyna Almerą ze wspomaganiem to kierownica chodzi o wiele lżej, prawdę mówiąc nawet w Tico bez wspomagania jest lepiej..
Diagnosta na przeglądzie zauważył również uszkodzenie lewej osłony drążka kierowniczego - nie wiem kiedy nastąpiło, ale nabrało się piachu do środka.. czy to może być przez to?

Może spróbuję wymienić płyn, ale jak go spuścić??

Na górę