#1
autor: Electrolit » pn 10 lut 2014, 20:08:57
Ostatnio wgłębiłem się w kierowniczy temat mojego civiczka i doszedłem do tego że kierownica ciężko chodzi..
Początkowo myślałem że to przez koła 15", opony 195/50, ale ostatnio zmieniłem na zimówki 13" 165/80 - więc węższe i właściwie nie ma różnicy.
Diagnozowałem też sterowność na włączonym silniku i wyłączonym, w miejscu na włączonym jest jakaś różnica, a jak się już jedzie i wyłączy silnik to nie ma różnicy.
Przejechałem się kuzyna Almerą ze wspomaganiem to kierownica chodzi o wiele lżej, prawdę mówiąc nawet w Tico bez wspomagania jest lepiej..
Diagnosta na przeglądzie zauważył również uszkodzenie lewej osłony drążka kierowniczego - nie wiem kiedy nastąpiło, ale nabrało się piachu do środka.. czy to może być przez to?
Może spróbuję wymienić płyn, ale jak go spuścić??
Ostatnio wgłębiłem się w kierowniczy temat mojego civiczka i doszedłem do tego że kierownica ciężko chodzi..
Początkowo myślałem że to przez koła 15", opony 195/50, ale ostatnio zmieniłem na zimówki 13" 165/80 - więc węższe i właściwie nie ma różnicy.
Diagnozowałem też sterowność na włączonym silniku i wyłączonym, w miejscu na włączonym jest jakaś różnica, a jak się już jedzie i wyłączy silnik to nie ma różnicy.
Przejechałem się kuzyna Almerą ze wspomaganiem to kierownica chodzi o wiele lżej, prawdę mówiąc nawet w Tico bez wspomagania jest lepiej..
Diagnosta na przeglądzie zauważył również uszkodzenie lewej osłony drążka kierowniczego - nie wiem kiedy nastąpiło, ale nabrało się piachu do środka.. czy to może być przez to?
Może spróbuję wymienić płyn, ale jak go spuścić??