Swap hamulców

Odpowiedz


To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.

BBCode włączony
[Img] włączony
[URL] włączony
Emotikony włączone

Przegląd tematu
   

Rozwiń widok Przegląd tematu: Swap hamulców

Swap hamulców

#86

autor: nitro2112 » wt 13 paź 2020, 11:38:08

nitro2112 pisze: pt 09 paź 2020, 09:11:57 Info z wczoraj może komuś się przyda:

Zacisk 282mm z klockami (z CRV): 6.1kg
Zacisk 262mm z klockami (z del sol): 4.7kg

Tarcza 282mm ATE: 6.6kg
Tarcza 262mm pełna: 4.7kg

Wczoraj ważone przy okazji serwisu hebli
To jest hebel przód, masa tarcz gładkich, wentylowanych (wybaczcie, źle się wysłowiłem z tym pełna), bez nacięć itp. Nowej 262 wyjętej świeżo z pudełka nie ważyłem, ale pewnie nie więcej jak 5kg, bo wątpię by stara tarcza zrzuciła aż 300g ze swojej wagi (rant może miał z 0.5mm maks). Co do zacisków, to ich masa podana wraz z wsadzonymi w nie klockami jak coś.

Swap hamulców

#85

autor: gruszecky » pt 09 paź 2020, 14:09:05

z tyu masz 239 i 260 a potem już nie wiem, bo kto by się interesował wienkszo tarczo

Swap hamulców

#84

autor: Drix » pt 09 paź 2020, 12:10:50

Logan pisze: pt 09 paź 2020, 11:39:26
Drix pisze: pt 09 paź 2020, 09:35:43 Panie panie, bo coś tu chyba mieszasz.
Rozumiem zaciski podałeś dla przodu?

a tarcze? 262 pełna??
Z tyłu nie ma 262 ani nawet 242, tymbardziej 282. :facepalm: :facepalm:
No to ja wiem... Tylko skąd mu się wzięło "pełna" pomyślałem, że może chłop chciał napisać 260mm pełna xxx kg

Swap hamulców

#83

autor: Logan » pt 09 paź 2020, 11:39:26

Drix pisze: pt 09 paź 2020, 09:35:43 Panie panie, bo coś tu chyba mieszasz.
Rozumiem zaciski podałeś dla przodu?

a tarcze? 262 pełna??
Z tyłu nie ma 262 ani nawet 242, tymbardziej 282. :facepalm: :facepalm:

Swap hamulców

#82

autor: Drix » pt 09 paź 2020, 09:35:43

Panie panie, bo coś tu chyba mieszasz.
Rozumiem zaciski podałeś dla przodu?

a tarcze? 262 pełna??

Swap hamulców

#81

autor: nitro2112 » pt 09 paź 2020, 09:11:57

Info z wczoraj może komuś się przyda:

Zacisk 282mm z klockami (z CRV): 6.1kg
Zacisk 262mm z klockami (z del sol): 4.7kg

Tarcza 282mm ATE: 6.6kg
Tarcza 262mm pełna: 4.7kg

Wczoraj ważone przy okazji serwisu hebli

#80

autor: white_pl » ndz 22 gru 2013, 13:47:03

Miałem do zmiany gumy z tyłu, więc zamiast pchać kase w gumy kupiłem to:
Kompletne wahacze od civica z 99r po lifcie silnik D16W4 - angol.
Ma to tarcze 262mm :)
Wszystko pasowało P&P - przewody hamulcowe i linka ręcznego oczywiście od angola. Nic też się nie zmieniło z rozstawem kół. Wszystko jest na swoim miejscu. Całość wygląda tak:


W komplecie kupiłem też pompe 1' od VTi - ale okazała się zbędna. Stara pompa od D15B7 - ma na tyle wystarczającą pojemność, że blokuje w pełni koła. Nowa pompa oczywiśćie wpadnie, ale to przy okazji zmiany przodu na coś większego.

Wrażenia z jazdy:
Kosmicznej róznicy nie ma. W końcu to tył (korektor został). Pedał hamulca bierze tak samo wysoko, tak samo twardo. Cała różnica to po prostu krótsza droga hamowania. Nie mierzyłem ile się skróciła, ale czuję większą kontrolę nad autem. Pewnie kosmiczna różnica w hamowaniu, będzie dopiero po zmianie przodu.

#79

autor: Grzesieek » ndz 28 kwie 2013, 12:57:05

Więc tak- wczoraj wrzucałem do siebie hamulce na tył z ED7- czyli Civic IV gen. Wahacz podszedł bez problemów (wszystkie wahacze podchodzą oprócz poprzecznego dolnego- tego od zbieżności). Nie złożyłem hamulca do końca, nie postawiłem auta na kołach itd., ale po przymiarkach i przykręceniu samych wahaczy wszystko pasuje. Załączam takie zdjęcie jako dowód:

Obrazek


(Zaraz w dziale Informacje umieszczę temat o wymienności elementów zawieszenia).

#78

autor: GrzechuSuli » śr 24 kwie 2013, 10:33:00

Mam pytanko, przy swapie na 282 trzeba cos wymieniac prócz zwrotnic i pompy? np. przewody hamulcowe? czy wszystko jest p&p? bo w sobote bede sie za to zabieral i nie wiem czy jestem odpowiednio przygotowany;)

#77

autor: Laskosz » ndz 14 kwie 2013, 22:20:05

jak bedziesz wiedział na 100% to napisz tutaj

#76

autor: Poldek44 » ndz 14 kwie 2013, 22:18:38

laskosz480, ciekawy jestem czy podejdzie bo szkoda mi tamtych gratów na złom wywieść...

#75

autor: Walnuts.inc » pt 12 kwie 2013, 20:43:27

Nie wymienisz łożysk, wymienia się całe piasty. I tak potrzebne są większe łożyska pod ABS.

#74

autor: sebush » pt 12 kwie 2013, 19:44:31

jeszcze mam jedno pytanie czy jesli kupie swap tylnych hampli z abs to jak będe chciał wymienić łożyska to muszą być od wersji z ABS czy mogą być bez ABS

PS. abs jest mi nie potrzebny

#73

autor: Laskosz » pt 12 kwie 2013, 11:55:35

Poldek44, podobno pasuje. Ja też chciałbym wiedziec na 100 %. Na c4g 2 albo 3 osoby na shoutboxie mi pisało, że nie pasuje bo wahacz wleczony jest dłuższy w 5g. Znowu gdzie indziej znalazłem info że zawias z tyłu między 5g a 4g różni się tylko wahaczem górnym poprzecznym. Zastanawia mnie czemu ludzie przy sprzedaży swapów nie piszą że pasują do civiców 88-01, tylko zawsze to 4g jest osobno

#72

autor: Poldek44 » czw 11 kwie 2013, 17:44:08

Mam pytanie odnośnie tego swapa hamulców na tył, mam całego rexa z tarczami z tyłu.
Czy to będzie pasowało do ej2?

Oczekuje pełnej odpowiedzi :) z góry dziękuję.

#71

autor: Laskosz » czw 11 kwie 2013, 08:26:59

podejdzie

#70

autor: sebush » czw 11 kwie 2013, 08:16:13

mam pytanko czy swap tylnych tarcz z sedana Vg podejedzie do HB Vg ?

#69

autor: GrzechuSuli » pn 04 mar 2013, 14:23:08

Kupiłem na civicklubie od kuba_guzik110 zestawik:
"klocki ebc red stuff po przebiegu 2200km
tarcze z mg rovera HQ angielskiej firmy proste przebieg 2200km
nowe łożyska 2200km
nowe sworznie 2200km
w pełni zregenerowane zaciski (nowe prowadnice nowe gumki nowe tloczki) pomalowane na czerwono po przebiegu 2200km
całe wahacze pomalowane proszkowo na czarno po przebiegu 2200km
pompa 1" z serwem"
kilka foto:
http://img577.imageshack.us/img577/2013/dsc02186l.jpg

http://img704.imageshack.us/img704/5492/25052010302.jpg

http://img101.imageshack.us/img101/2128/06052010182.jpg

Cały komplecik za nieco ponad 1100 PLN. Czekam teraz na przesyłke i zakładam. Jeszcze muszę tył znaleźć :laugh:

#68

autor: pit » ndz 03 mar 2013, 14:33:14

jak wszystko chcesz mieć odrazu nowe to 1tyś przekroczysz..
Jeżeli używkę to sprawdź na allegro ile kosztuje..

Swap 282 /262 jak już bo przeważnie taki jest ale wtedy inny rozstaw szpilek bo to z MB
A jeżeli 282/262 (4x100) to sam sobie musisz skalkulować , np przedni zacisk z MB tarcza z Rovera, tył zacisk z MB i tarcza a EP2..

#67

autor: GrzechuSuli » sob 02 mar 2013, 14:36:46

może mi ktoś powiedzieć ile wyniesie taki swap 282 przód i 240 tył? bo wg moich obliczeń to koło tysiaka wyniesie spokojnie.. z obliczeń sam przód mi wyszedł 1000.. masakra;)

Na górę