#80
autor: white_pl » ndz 22 gru 2013, 13:47:03
Miałem do zmiany gumy z tyłu, więc zamiast pchać kase w gumy kupiłem to:
Kompletne wahacze od civica z 99r po lifcie silnik D16W4 - angol.
Ma to tarcze 262mm
Wszystko pasowało P&P - przewody hamulcowe i linka ręcznego oczywiście od angola. Nic też się nie zmieniło z rozstawem kół. Wszystko jest na swoim miejscu. Całość wygląda tak:
W komplecie kupiłem też pompe 1' od VTi - ale okazała się zbędna. Stara pompa od D15B7 - ma na tyle wystarczającą pojemność, że blokuje w pełni koła. Nowa pompa oczywiśćie wpadnie, ale to przy okazji zmiany przodu na coś większego.
Wrażenia z jazdy:
Kosmicznej róznicy nie ma. W końcu to tył (korektor został). Pedał hamulca bierze tak samo wysoko, tak samo twardo. Cała różnica to po prostu krótsza droga hamowania. Nie mierzyłem ile się skróciła, ale czuję większą kontrolę nad autem. Pewnie kosmiczna różnica w hamowaniu, będzie dopiero po zmianie przodu.
Miałem do zmiany gumy z tyłu, więc zamiast pchać kase w gumy kupiłem to: http://imgur.com/9GA12ac,dHy4TjU#0
Kompletne wahacze od civica z 99r po lifcie silnik D16W4 - angol.
Ma to tarcze 262mm :)
Wszystko pasowało P&P - przewody hamulcowe i linka ręcznego oczywiście od angola. Nic też się nie zmieniło z rozstawem kół. Wszystko jest na swoim miejscu. Całość wygląda tak:
http://imgur.com/9GA12ac,dHy4TjU#1
W komplecie kupiłem też pompe 1' od VTi - ale okazała się zbędna. Stara pompa od D15B7 - ma na tyle wystarczającą pojemność, że blokuje w pełni koła. Nowa pompa oczywiśćie wpadnie, ale to przy okazji zmiany przodu na coś większego.
Wrażenia z jazdy:
Kosmicznej róznicy nie ma. W końcu to tył (korektor został). Pedał hamulca bierze tak samo wysoko, tak samo twardo. Cała różnica to po prostu krótsza droga hamowania. Nie mierzyłem ile się skróciła, ale czuję większą kontrolę nad autem. Pewnie kosmiczna różnica w hamowaniu, będzie dopiero po zmianie przodu.