Szukaj na stronie
Filtr znajduje sie w komorze silnika, niedaleko szyby, przy numerach nadwozia. Numer części PP 870. Potrzebne klucze: 17 i 14 płaskie, 10 oczkowa gięta.
Nie odkręcamy! tylko popuszczamy śruby w kolejności (najpierw ta z lewej [1] odkręcana poziomo, później z prawej [2] odkręcana pionowo). Jest to wejście i wyjście paliwa z filtra.
Wyjmujemy nowy filtr (na zdjęciu pierwszym od góry) oraz uszczelki.
Odkręcamy 2 śruby mocujące uchwyt filtra paliwa (klucz 10 nasadowy gięty) znajdujące sie po prawej stronie filtra.
Odkręcamy nakrętkę (klucz 10 nasadowy gięty) znajdująca sie poniżej 2 odkręconych przed chwila śrub.
Popuszczone w poprzednich krokach przewody odkręcamy. Jedli pominęliśmy krok 2 to mamy problem - nie odkręcą sie łatwo i możemy pogiąć przewody doprowadzające paliwo.
Z tylu uchwytu jest śruba mocująca filtr (spinająca go) - klucz 10 najlepiej oczkowy. Odkręcamy śrubę ale warto zapamiętać ustawienie filtra w opasce (pisak się przyda), bo później będzie kłopot, jak źle ustawimy to nam jeden z przewodów doprowadzających paliwo nie będzie pasował w gwint. Trzeba będzie niepotrzebnie kombinować.
Zlewamy paliwo z filtra (zawsze sie trochę paliwa w warsztacie przyda). Wymieniamy filtr, zakładamy w obudowę i dokręcamy śrubę mocującą w opasce. Łapiemy wąż doprowadzający paliwo do filtra (ten sztywny). U mnie nie wymieniałem żadnych uszczelek na tym odcinku.
Zakładamy uszczelkę pod śrubę (jak na zdjęciu) z 2 węża od paliwa, przewlekamy przez przewód paliwowy i zakładamy kolejna uszczelkę (dwie miedziane podkładki o tej samej średnicy). Uszczelki powinny być pod i nad łączeniem z wężem. Dodam, ze stare trzeba zdjąć.
Dokręcamy całość łącznie z wężami.
Opis i zdjęcia dostarczył: Mike88
Obróbka graficzna i słowna: dagg3r
Źródło: http://fotoporadnik.prv.pl