Budowa modelu Hondy Civic V generacji
- Napęd wałka rozrządu paskiem zębatym (silnik SOHC)
- Napęd wałka rozrządu paskiem zębatym (silnik DOHC)
- Głowica cylindrów silnika SOHC
- Głowica cylindrów silnika DOHC
- Miska olejowa, pompa i filtr oleju silnika SOHC
- Układ chłodzenia silnika 1,4 dm3 (modeli od 1995)
- Termostat
- Chłodnica
- Filtr powietrza silnika gaźnikowego 1,3 dm3
- Układ wtrysku benzyny silnika 1,4 dm3
- Układ wydechowy modeli 91-95 z silnikiem 1,3 i 1,5 dm3
- Układ wydechowy modeli 91-95 z silnikiem 1,6 dm3
- Sprzęgło
- Mechanizm zmiany biegów
- Zawieszenie przednie
- Kolumna zawieszenie przedniego
- Łożysko koła
- Zawieszenie tylne
- Kolumna zawieszenia tylnego
- Układ kierowniczy
- Elementy hamulca bębnowego kół tylnych
- Ogrzewanie i przewietrzanie. Samochody 3- i 4-drzwiowe od modeli 1995
ELEMENTY MISKI OLEJOWEJ, POMPY I FILTRU OLEJU SILNIKA SOHC
1 – pompa oleju (nałożyć płynny środek uszczelniający, na przykład Loctile „Ultra Black”, na powierzchnie uszczelniającą kadłub silnika),
2 – tulejka pasowa,
3 – śruba M6,
4 – uszczelka o przekroju okrągłym*),
5 – uszczelka*),
6 – sitko,
7 – nakrętka,
8 – śruba,
9 – naroża uszczelki miski olejowej (w tych miejscach nałożyć środek uszczelniający, na przykład Loctile „Ultra Black”),
10 – czujnik ciśnienia oleju,
11 – uszczelka o przekroju okrągłym*),
12 – oddzielacz oleju,
13 – śruba,
14 – filtr oleju,
15 – uszczelka miski olejowej*),
16 – śruba,
17 – śruba spustowa,
18 - podkładki*)
*) Każdorazowo nowa.