Budowa modelu Hondy Civic V generacji
- Napęd wałka rozrządu paskiem zębatym (silnik SOHC)
- Napęd wałka rozrządu paskiem zębatym (silnik DOHC)
- Głowica cylindrów silnika SOHC
- Głowica cylindrów silnika DOHC
- Miska olejowa, pompa i filtr oleju silnika SOHC
- Układ chłodzenia silnika 1,4 dm3 (modeli od 1995)
- Termostat
- Chłodnica
- Filtr powietrza silnika gaźnikowego 1,3 dm3
- Układ wtrysku benzyny silnika 1,4 dm3
- Układ wydechowy modeli 91-95 z silnikiem 1,3 i 1,5 dm3
- Układ wydechowy modeli 91-95 z silnikiem 1,6 dm3
- Sprzęgło
- Mechanizm zmiany biegów
- Zawieszenie przednie
- Kolumna zawieszenie przedniego
- Łożysko koła
- Zawieszenie tylne
- Kolumna zawieszenia tylnego
- Układ kierowniczy
- Elementy hamulca bębnowego kół tylnych
- Ogrzewanie i przewietrzanie. Samochody 3- i 4-drzwiowe od modeli 1995
ELEMENTY HAMULCA BĘBNOWEGO KÓŁ TYLNYCH (liftback ze stromą częścią tylną i sedan)
1 – tarcza nośna hamulca,
2 –trzpień mocujący,
3 – śruba,
4 – śruba,
5 – zaślepka,
6 – cylinderek rozpieracza,
7 – mechanizm samoczynnej regulacji,
8 – sprężyna kółka zębatego do regulacji,
9 – sprężyna odwodząca górna,
10 – sprężyna odwodząca dolna,
11 – szczęka hamulca współbieżna,
12 – szczęka hamulca przeciwbieżna,
13 – dźwignia hamulca awaryjnego,
14 – bęben hamulca,
15 – klamra trzpienia mocującego szczękę hamulca,
16 – oś dźwigni hamulca awaryjnego,
17 – podkładka,
18 – klamra (każdorazowo nowa).