Budowa modelu Hondy Civic V generacji
- Napęd wałka rozrządu paskiem zębatym (silnik SOHC)
- Napęd wałka rozrządu paskiem zębatym (silnik DOHC)
- Głowica cylindrów silnika SOHC
- Głowica cylindrów silnika DOHC
- Miska olejowa, pompa i filtr oleju silnika SOHC
- Układ chłodzenia silnika 1,4 dm3 (modeli od 1995)
- Termostat
- Chłodnica
- Filtr powietrza silnika gaźnikowego 1,3 dm3
- Układ wtrysku benzyny silnika 1,4 dm3
- Układ wydechowy modeli 91-95 z silnikiem 1,3 i 1,5 dm3
- Układ wydechowy modeli 91-95 z silnikiem 1,6 dm3
- Sprzęgło
- Mechanizm zmiany biegów
- Zawieszenie przednie
- Kolumna zawieszenie przedniego
- Łożysko koła
- Zawieszenie tylne
- Kolumna zawieszenia tylnego
- Układ kierowniczy
- Elementy hamulca bębnowego kół tylnych
- Ogrzewanie i przewietrzanie. Samochody 3- i 4-drzwiowe od modeli 1995
ELEMENTY GŁOWICY CYLINDRÓW SILNIKA SOHC
1 – śruba,
2 – pokrywa głowicy cylindrów,
3 – śruby głowicy cylindrów (przed zamontowaniem pokryć cienką warstwą świerzego oleju silnikowego gwint i powierzchnię przylegania do podkładki),
4 – naroża uszczelki pokrywy głowicy cylindrów (w tych miejscach nałożyć środek uszczelniający, na przykład Loctile „Ultra Black”),
5 – pasek zębaty,
6 – śruba,
7 – uszczelki pokrywy głowicy cylindrów,
8 – rozdzielacz zapłonu,
9 – śruba,
10 – pierścień o przekroju okrągłym (wymienić po każdym wymontowaniu),
11 – uszczelka głowicy cylindrów (składa się z trzech warstw metalu, każdorazowo nowa),
12 – tulejki pasowe.