Szukaj na stronie
1 – śruba (przed wkręceniem nałożyć na gwint warstwę świeżego oleju silnikowego; modele od 1995: 27 Nm, modele od 1001 do 1995: 22 Nm.
2 – śruba, 10 Nm.
3 – klamra.
4 – nakrętka kołpakowa, 10 Nm.
5 – osłona przewodów wysokiego napięcia.
6 – pokrywa głowicy cylindrów.
7 – płytka łożysk wałków rozrządu.
8 – łożysko wałków rozrządu.
9 – naroża uszczelki pokrywy głowicy cylindrów (w tych miejscach nałożyć środek uszczelniający, na przykład Loctile „Ultra Black”).
10 – uszczelki pokrywy głowicy cylindrów.
11 – wałek rozrządu zaworów dolotowych.
12 – pierścień uszczelniający wałka.
13 – śruba (modele od 1995: 56 Nm; modele od 1991 do 1995: 51 Nm; modele od 1987 do 1991: 38 Nm. Uwaga: w silniku DOHC modeli od 1987 do 1991, podczas odkręcania śruby należy przytrzymać wałek rozrządu za czop sześciokątny obok drugiego łożyska, za pomocą klucza płaskiego o rozwartości 27 mm.
14 – wpust.
15 – wałek rozrządu zaworów wylotowych.
16 – koło wałka rozrządu.
17 – kołpak gumowy.
18 – rozdzielacz zapłonu (moment dokręcania: 24 Nm).
19 – śruba głowicy cylindrów (przed wkręceniem nałożyć warstwę świeżego oleju silnikowego na gwint i powierzchnię przylegania do podkładki; modele od 1991: 85 Nm; modele od 1987 do 1991: 68 Nm).
20 – pierścień o przekroju okrągłym (każdorazowo nowy).
21 – zawór elektromagnetyczny VTEC.
22 – uszczelka (każdorazowo nowa).
23 – głowica cylindrów.
24 – tulejki pasowe.
25 – dysza regulująca przepływ oleju.
26 – pierścień o przekroju okrągłym (każdorazowo nowy).
27 – otwór śruby zaciskowej rolki napinającej pasek zębaty.
28 – kadłub silnika.