Szukaj na stronie
1 – nakrętka kołpakowa,
2 – podkładka z tuleją gumową (wymienić w razie uszkodzenia),
3 – pokrywa głowicy cylindrów,
4 – uszczelki pokrywy głowicy cylindrów (wymienić w razie uszkodzenia),
5 – osłona paska zębatego tylna,
6 – pasek zębaty,
7 – koło wałka rozrządu,
8 – wpusty,
9 – śruba,
10 – osłona paska zębatego górna,
11 – śruby,
12 – napinacz paska zębatego,
13 – osłona paska zębatego dolna (mocowana 3 śrubami),
14 – tarcza wewnętrzna (zamontować tak, aby wklęsła strona była zwrócona do silnika – patrz szczegół),
15 – koło paska zębatego na wale korbowym,
16 – tarcza zewnętrzna (zamontować tak, aby strona wklęsła była odwrócona do silnika – patrz szczegół), 17 – śruba zaciskowa (od 1995: 55 Nm; od 1987 do 1995: 45 Nm),
18 – uszczelka gumowa (wymienić w razie uszkodzenia),
19 – śruba,
20 – wpust, 21 – śruba (od 1991: 185 Nm, gwint śruby pokryć czystym olejem silnikowym, nie pokrywać olejem powierzchni, która styka się z podkładką; od 1987 do 1991: 115 Nm: podkładkę nałożyć tak, aby ukosowana krawędź była zwrócona była zwrócona do łba śruby),
22 – koło pasowe na wale korbowym,
23 – korek.