baner poziomy_pasek strona_glownahistoriadane_techniczneeksploatacjaobslugawarsztatbudowamoja_hondalinki

Szukaj na stronie



Budowa modelu Hondy Civic V generacji

  1. Napęd wałka rozrządu paskiem zębatym (silnik SOHC)
  2. Napęd wałka rozrządu paskiem zębatym (silnik DOHC)
  3. Głowica cylindrów silnika SOHC
  4. Głowica cylindrów silnika DOHC
  5. Miska olejowa, pompa i filtr oleju silnika SOHC
  6. Układ chłodzenia silnika 1,4 dm3 (modeli od 1995)
  7. Termostat
  8. Chłodnica
  9. Filtr powietrza silnika gaźnikowego 1,3 dm3
  10. Układ wtrysku benzyny silnika 1,4 dm3
  11. Układ wydechowy modeli 91-95 z silnikiem 1,3 i 1,5 dm3
  12. Układ wydechowy modeli 91-95 z silnikiem 1,6 dm3
  13. Sprzęgło
  14. Mechanizm zmiany biegów
  15. Zawieszenie przednie
  16. Kolumna zawieszenie przedniego
  17. Łożysko koła
  18. Zawieszenie tylne
  19. Kolumna zawieszenia tylnego
  20. Układ kierowniczy
  21. Elementy hamulca bębnowego kół tylnych
  22. Ogrzewanie i przewietrzanie. Samochody 3- i 4-drzwiowe od modeli 1995

NAPĘD WAŁKÓW ROZRZĄDU PASKIEM ZĘBATYM (SILNIK DOHC)

1 – nakrętka kołpakowa,
2 – podkładka z tuleją gumową (wymienić w razie uszkodzenia),
3 – pokrywa głowicy cylindrów,
4 – uszczelki pokrywy głowicy cylindrów (wymienić w razie uszkodzenia),
5 – osłona paska zębatego tylna,
6 – pasek zębaty,
7 – koło wałka rozrządu,
8 – wpusty,
9 – śruba,
10 – osłona paska zębatego górna,
11 – śruby,
12 – napinacz paska zębatego,
13 – osłona paska zębatego dolna (mocowana 3 śrubami),
14 – tarcza wewnętrzna (zamontować tak, aby wklęsła strona była zwrócona do silnika – patrz szczegół),
15 – koło paska zębatego na wale korbowym,
16 – tarcza zewnętrzna (zamontować tak, aby strona wklęsła była odwrócona do silnika – patrz szczegół), 17 – śruba zaciskowa (od 1995: 55 Nm; od 1987 do 1995: 45 Nm),
18 – uszczelka gumowa (wymienić w razie uszkodzenia),
19 – śruba,
20 – wpust, 21 – śruba (od 1991: 185 Nm, gwint śruby pokryć czystym olejem silnikowym, nie pokrywać olejem powierzchni, która styka się z podkładką; od 1987 do 1991: 115 Nm: podkładkę nałożyć tak, aby ukosowana krawędź była zwrócona była zwrócona do łba śruby),
22 – koło pasowe na wale korbowym,
23 – korek.

Copyright © Honda Civic 5 gen 2008, admin, idea & graphics by Molekss
Firefox Ubuntu.pl Gimpuj.info