Budowa modelu Hondy Civic V generacji
- Napęd wałka rozrządu paskiem zębatym (silnik SOHC)
- Napęd wałka rozrządu paskiem zębatym (silnik DOHC)
- Głowica cylindrów silnika SOHC
- Głowica cylindrów silnika DOHC
- Miska olejowa, pompa i filtr oleju silnika SOHC
- Układ chłodzenia silnika 1,4 dm3 (modeli od 1995)
- Termostat
- Chłodnica
- Filtr powietrza silnika gaźnikowego 1,3 dm3
- Układ wtrysku benzyny silnika 1,4 dm3
- Układ wydechowy modeli 91-95 z silnikiem 1,3 i 1,5 dm3
- Układ wydechowy modeli 91-95 z silnikiem 1,6 dm3
- Sprzęgło
- Mechanizm zmiany biegów
- Zawieszenie przednie
- Kolumna zawieszenie przedniego
- Łożysko koła
- Zawieszenie tylne
- Kolumna zawieszenia tylnego
- Układ kierowniczy
- Elementy hamulca bębnowego kół tylnych
- Ogrzewanie i przewietrzanie. Samochody 3- i 4-drzwiowe od modeli 1995
ELEMENTY CHŁODNICY
1 – pokrywa wlewu chłodnicy,
2 – górny wspornik chłodnicy,
3 – śruba, 10 Nm,
4 – elastyczny przewód łączący,
5 – zbiornik wyrównawczy,
6 – dolna podpora chłodnicy,
7 – górny przewód chłodnicy,
8 – elastyczne przewody chłodnicy oleju AFT
(występują tylko w samochodzie z automatyczną skrzynką przekładniową:
ATF – Automatic Transmission Fluid),
9 – śruba, 10 Nm,
10 – wentylator chłodnicy,
11 – korek spustowy chłodnicy,
12 – uszczelka o przekroju okrągły
m (każdorazowo nowa),
13 – dolny przewód chłodnicy,
14 – złącze silnika wentylatora,
15 – chłodnica oleju AFT
(występują tylko w samochodzie z automatyczną skrzynką przekładniową).